אם את עכשיו בשלב הפגישות, או אולי קצת לפני, או שהכול חדש לך ואין לך מושג מה הולך, או שכבר נכנסת לעניינים והתחלת להתעייף מכל העסק הזה, דעי לך שאת יכולה לחוות תקופת דייטים מועילה, מהנה ומספקת, ולהתחתן במהרה עם בחיר לבך.

בזמן האחרון הספקת לרקוד בכמה חתונות, היה שמח וכיף, ואז איזה דודה אמרה לך "בקרוב אצלך", וענית "אמן" בחיוך נימוסי. את באמת רוצה ומייחלת את זה לעצמך מאוד, אך במקביל צפות בלבך כל מיני שאלות ומועקות: אוף, מאיפה מתחילים? מה אני בכלל מחפשת בדיוק בבן זוג? איזה לא נעים להגיד "לא" לבחור כשזה לא רלוונטי או להצעה לא מתאימה. איך כולם עושים את זה ? איך אדע על מה לדבר בפגישות? איך בונים זוגיות שיש בה גם קשר עמוק ואמיתי וגם זורם ושמח? איך מחליטים בכלל שזה הבחור שאני רוצה להתחתן אתו? מה אני יכולה לעשות כדי שיציעו לי הצעות רלוונטיות? ולמה בכלל שמישהו ירצה דווקא אותי?
המסע הזה פשוט נראה לך ארוך מפרך ואת בכלל לא ממש יודעת אם זה שווה את זה.

לא סתם את מרגישה ככה.

  •    חשוב לך שהזוגיות שלך תהיה קשר אמיתי, תורני, משמעותי, חברי וכיפי.
  •    חשוב לך לתת מכל הלב, וגם חשוב לך להיות מאושרת ושמחה ולחוש הדדיות בקשר.
  •    חשוב לך לבנות בית של תורה וקדושה וגם להיות שמחה ומשוחררת ולהקדיש גם זמן להנאה גם אם כרגע זה נראה לך סותר.
  •    את לא רואה כרגע איך להיות מי שאת וגם להיות בזוגיות נפלאה, גם לצאת לפגישות וגם ליהנות מזה.

אני רוצה שתדעי שזה לא חייב להיות ככה. תקופת הפגישות יכולה להיות כיפית ומלהיבה שאפילו הרבה אחריה מתגעגעים לקסם שהיה בה.  
  •  זוגיות יכולה להיות מקום של אושר, תחושת התמלאות, שמחה, כוח והדדיות.
  •  אני רוצה שתדעי שאינטימיות זוגית יכולה להיות ממלאת, מהנה ובקדושה.
  • זוגיות יכולה להיות מרחב בטוח נעים ושמח, שמבוסס על יחסים של אמון נתינה וקבלה.

אבל האמת היא שעלייך להיות מחוברת לרצונות שלך, לאמת שלך, למה שחשוב לך, למה שמתאים לך.
מה שאולי אינך יודעת הוא שאת אינך זקוקה לרַצות כדי להיות אהובה, את יכולה להגיד בכנות מה שאת רוצה או לא רוצה. 
ויתכן שבכלל צריך להסתכל על כל הנושא מהזווית של עין טובה על עצמך ועין טובה על הזולת.
הפעולות החשובות הן להתחיל לעשות דברים שאת אוהבת, שמשמחים אותך, שנותנים לך כוח ואנרגיה חיובית.
להקשיב לכל הקולות שעולים בך, אולי יש שם קול שחוסם אותך מלעמוד מתחת לחופה. 

אני מאמינה שאני יכולה לעזור לך. עברתי תהליך אימון שבו הכרתי את עצמי ומה אני רוצה. ישבתי וכתבתי לעצמי איך אני רוצה שהזוגיות שלי תיראה, את היחסים הטובים והאוהבים שיהיו ביני ובין בעלי. כתבתי בלשון הווה ובחרתי להאמין שזה בדרך אלי. בחרתי לבטוח בטוב ה'. בנוסף כתבתי איך אני רוצה שהחיים שלי יראו בכלל וחזרתי לעשות דברים שמשמחים אותי בדרך אל הזוגיות שלי. זה העלה לי חזרה את מצב הרוח ביחס לדייטים, ועשיתי בפגישות דברים שרציתי ואהבתי והראיתי את עצמי האמיתי שלי. אני מאמינה שזה אחד הדברים שגרמו לבעלי לבחור בי.
הנה בקצרה מה שכתבו לי בנות שאימנתי ועברו תהליך דומה. טליה סמיט, לדוגמה, כתבה לי: "השיחות נתנו לי לשמוע את מי שאני. להקשיב באמת לקול הפנימי שלי ובדרך הנכונה עבורי... פיתחתי דרך חשיבה נכונה ומדויקת כיצד לומר לאנשים "לא" מתוך מקום קליל ופשוט ומתוך כבוד לזולת... במהלך התהליך פיתחנו משפטים שמחזקים ומרוממים אותי ונותנים לי כוחות לחדש את המתאים לי" .
ליטל שירה כתבה: "שחררתי חוויות שליליות מהתת-מודע... המשכתי לצאת לדייטים וכבר לא פחדתי שאני "לא שווה" כי ידעתי שאני כן וידעתי גם במה. ב"ה מצאתי את שאהבה נפשי".
שתיהן הוסיפו: "כמובן שהאימון אינו מסתיים בסוף התהליך, הכלים שקיבלתי מהתהליך נשארים אתי לכל החיים".
המכתבים המלאים נמצאים ב"לקוחות מספרים".

אשתף אותך במשהו אישי שחוויתי אז. אני זוכרת שמה שהכי שיגע אותי בתקופה הזאת היה התחושה הזאת של ההמתנה, שאת פשוט בהמתנה, מחכה שזה יקרה, וחוסר הסבלנות מכרסם בפנים. פעם שיתפתי חברה שאני משתגעת מההמתנה וחוסר הוודאות מתי זה יקרה ולמה זה לא קורה, ואז היא אמרה לי שיש ספר בשם "ההמתנה היא מתנה". עדיין היה לי קשה  לחכות אבל השם הזה הדליק אותי, ומאז החלטתי שאני אוספת את כל המתנות שבדרך ההמתנה.

בואי נצא יחד לדרך משותפת שבנויה ממספר שלבים שהם יהיו המתנות שלך לעצמך, כדי שבעזרת ה' בקרוב תהיי בזוגיות שאת מייחלת לעצמך.
רוצה לקבל ההדרכה המעולה לגמרי בחינם איך ליצור זוגיות עמוקה ומהנה מתוך חיבור לעוצמה שלך?
הכניסי את המייל שלך וההדרכה בדרך אלייך.    

להתראות
נחמה גמדני
מאמנת ליצירת זוגיות עמוקה ומהנה